loading...
GITAR.CeLaSIk
ashkan بازدید : 783 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (1)

Amچشم من بیا منوDm یاری بکن  / گونه هام خشکیدهG شدC کاریE بکن

 

Amغیر گریه مگه کاریDm میشه کرد  / کاری ازG ما نمیادC زاریE بکن

 

Dmاونکه رفتهG دیگه هیچ هیچ وقتAm نمیاد  /F تا قیامتG دل من گریهAm می خواد

 

Amهرچی دریا رو زمین دارهDm خدا  / Gبا تموم ابرایC آسموناE

 

Amکاشکی می داد همه روDm به چشم من  / تا چشام به حالG من گریهC کننE

 

Dmاونکه رفتهG دیگه هیچوقت Amنمیاد  /F تا قیامتG دل من گریهAm می خواد

 

Amقصه ی گذشته های Fخوب من  / Gخیلی زود مثل یه خواب تمومAm شدن

 

حالا باید سر رو زانوF بزارم  /F تا قیامت اشک حسرتAm ببارم

 

Dدل هیچکی مثل من غمG نداره Am / Dمثل من غربتG و ماتم ندارهAm

 

حالا که گریهG دوای دردمه Am / چرا چشمامG اشکشو کمAm میاره

 

AmخورشیدF روشن ما روDm دزدیدن  /G روی اون ابرای سنگینAm کشیدن

 

Fهمه جا رنگ سیاهDm ماتمه  / G فرصت موندن ماAm خیلی کمه

 

Dmاونکه رفتهG دیگه هیچوقت Amنمیاد  /F تا قیامتG دل من گریهAm می خواد

 

Amسرنوشت چشاشD کورهG نمی بینهAm  / زخم خنجرشD میمونه Gتوی سینهAm

 

Amلب بسته سینه یD غرقG به خونAm  / قصه ی موندنD ادمG همینهAm

 

Dmاونکه رفتهG دیگه هیچوقت Amنمیاد  /F تا قیامتG دل من گریهAm می خواد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 10,559